מתוך הבלוג

5 יתרונות של שלטים לעסקים

שלטים לעסקים הם בעלי חשיבות רבה ויש להם יכולת למתג את העסק להגדיל מכירות ולהגביר מודעות למותג גם כשהעסק סגור.

אם אתם פועלים או מתכננים להקים עסק, שיקול חשוב הוא איך אתם מתכננים להשתמש בשילוט. שלט יצירתי ומושך יכול להיות יתרון עבור העסק שלך במונחים של התבלטות מהמתחרים, הגדלת הזדמנויות מכירה ועזרה לעסק שלך לצמוח.

אנחנו לא מדברים רק על השלט שמעל הדלת; שילוט מגיע במגוון צורות וגדלים. זה גם לא חייב להיות בחלק החיצוני של המקום שלך; שילוט פנימי איכותי יכול להיות כלי שיווקי נהדר עבור העסק שלך.

רוצים לדעת למה שילוט חשוב לעסק שלכם? אתה במקום הנכון!

מדוע שילוט חשוב לעסק?

  • זה מחזק את זהות החברה, עוזר לה להתבלט בשוק צפוף ולהפוך אותה לזיהוי ללקוחות;
  • הוא ממלא תפקיד חיוני במיתוג, יצירת תדמית גלויה ועקבית המבססת נוכחות של מותג;
  • שילוט מגדיל את החשיפה למותג, מציג באופן בולט את שם החברה ותורם לפיתוח אסתטיקת המותג, מה שהופך את המותג לייחודי;
  • השילוט משקף את הסמכות והמומחיות של העסק, ואיכותו יכולה למשוך לקוחות או להרחיק אותם.

5 סיבות מדוע אנו ממליצים על שילוט לעסק

1. שילוט הוא כלי שיווק חסכוני

עבור עסק קטן עם כספי שיווק מוגבלים, שילוט יכול להיות צורת שיווק חסכונית שיכולה לסייע בצמיחה עסקית. למרות שייתכן שתצטרך להשקיע סכום קטן כדי לעצב ולהתקין את השילוט, ברגע שהשילוט שלך מוכן אין עלויות נוספות לפרסום החברה שלך 24/7.

בעת פתיחת עסק, אחד האלמנטים החזותיים העיקריים שעליך לקחת בחשבון לאחר המיתוג שלך הוא סימן אטרקטיבי. כיום, עסק צומח מצליח תלוי בהרבה יותר גורמים מבעבר. אין זה מפתיע שבסביבה תחרותית כזו, בעלי/מנהלי עסקים נדרשים להשקיע מאמץ נוסף בשיווק שלהם רק כדי להתבלט

אנו מבינים את החשיבות של תשומת לב מהירה לעסק קטן כדי לצמוח. חלק ניכר מהדרישה לצמיחה עסקית מעוכבת על ידי אסטרטגיות השיווק הנדרשות מעבר לתקציב, ללא יכולת לשלם בזמן; עם זאת, שילוט הוא צורה מיידית, חסכונית ומתמשכת של פרסום העסק שלך באזור המקומי שלך.

2. בניית מודעות למותג

כולם יודעים שמודעות טובה למותג חיונית לשגשוגו של כל עסק: האופן שבו אתה מקדם את העסק שלך יקבע כיצד הצרכנים יתקשרו איתך.

ייתכן שתהיה לך שליטה על השיווק הדיגיטלי שלך, תפרסם בלוגים שבועיים ותשיג מעורבות מדי יום במדיה החברתית; עם זאת, יש להשתמש בשילוט ככלי תקשורת ראשוני כדי לתת למותג שלך את החשיפה הראויה לו.

שלט לעסק הוא כלי שיווקי רב תכליתי שניתן להשתמש בו מסיבות רבות כגון; למשוך תשומת לב למבצעים, להעביר מידע וכיוונים חשובים, וגם לבנות מודעות למותג. לכן, שילוט הוא כלי פרסומי בדוק שיכול להוות השקעה מצוינת ולתת דרך ארוכה בקידום העסק שלך:

המסר הנכון, לצרכן הנכון, בזמן הנכון.

3. שילוט יכול לתת לך יתרון תחרותי

שילוט יכול לתת לך את היתרון התחרותי שאתה צריך כדי להבטיח בולטות בעולם של שיווק צפוף. שלט חלון ראווה יצירתי וייחודי יכול למשוך לקוחות מרחוק ויכול להוות מבדל מרכזי בין עוברי אורח. לדוגמה, אם יש לך שלט מסעדה מושך את העין, סביר יותר שזה ימשוך עסקים במהלך שעת הצהריים מאשר אחד בלי.

המיקום שלך יכול גם למלא תפקיד במתן יתרון תחרותי לעסק שלך. אם שלטי העסק שלך בולטים מהשאר באזור המקומי אז זה נותן לך יתרון עצום.

4. הגדל את הזדמנויות המכירות

רובנו יכולים להיזכר בתקופה, כנראה אפילו בשבוע-שבועיים האחרונים, שבה רכשנו משהו שלא תכננו לעשות.

לפי FedEx, כמעט 76% מהצרכנים (8 מתוך 10) אמרו שהם נכנסו לחנות או לעסק שמעולם לא ביקרו בהם קודם לכן על סמך השלט שלו. מכיוון שקנייה דחופה חיה וקיימת באינטרנט ובחנות, השיווק הוא קריטי מתמיד כדי ללכוד את המכירות הללו. למשל, ניתן להשתמש בשילוט כדי להפנות לקוחות לרכישות נוספות ולהצעות בלעדיות. שלט פשוט "אל תשכח" מספק כיוון ללקוחות שלך שיכול להוביל אותם לרכישה. בנוסף, ניתן להשתמש בשילוט כדי לעורר תחושת דחיפות אצל לקוחות/עוברים ושבים עם מבצעים מוגבלים לזמן ועסקאות בלעדיות שיסתיימו בקרוב. כתוצאה מכך, זה יכול להוביל לכך שמישהו נוטה יותר לרכוש בדחף.

5. שילוט משפר את התקשורת

שילוט יכול להיות צורת התקשורת הגלויה ביותר של המותג, ושילוט חוצות יכול להשפיע על הביצועים של חנות לבנים.

לקוחות יכולים לעשות הנחות לעסק בהתאם לאיכות והאטרקטיביות של השלטים שלהם. עם זאת, שלטים עושים הרבה יותר מאשר רק ליידע. ניתן להשתמש בהם כדי:

  • לחגוג – יעדים ויעדים, ימי הולדת, עליות מכירות, ימי נישואין
  • להניע – משוב חיובי, חדשות טובות, הטבות לעובדים, הנחות
  • Inform – תזכורות בריאות ובטיחות, כללים, תזכורות, שעות פתיחה, מבצעים, מבצעים בלעדיים
  • לייעץ – מדיניות, כללים ותקנות, מידע מקומי
  • חיזוק – מטרות ויעדי החברה, חזון, ערכים
  • קידום – מבצעים בלעדיים, מבצעים, פתיחת חנויות חדשות
  • ישיר – הכוונה בתוך בניין, לחנות חדשה, חיצונית סביב אזור מקומי.

לסיכום

אמנם יש כמה חסרונות לשימוש בשילוט לעסקים, כמו העלות הראשונית והחששות העמידות, אבל היתרונות עולים לעתים קרובות על החסרונות הללו.

אנו ממליצים באופן אישי על שילוט לעסקים מכיוון שהוא משמש כאמצעי תקשורת ברור ויעיל, מעלה את המודעות למותג ומהווה שיטת פרסום בעלות נמוכה. יתר על כן, הוא קריטי לא רק בחיזוק תדמית המותג אלא גם במשיכת לקוחות והגדלת המכירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *