מתוך הבלוג

סוגי מכשירי אידוי – איך בוחרים מכשיר אידוי?

סוגי מכשירי אידוי

אם תבדקו כמה סוגי מכשירי אידוי קיימים תמצאו רשימה ארוכה של אופציות. לכל מכשיר אידוי יש את היתרונות ואת החסרונות שלו בהשוואה לאחרים. מה שאתם צריכים לעשות זה לוודא כי מכשיר האידוי שלכם יהיה המתאים בשבילכם. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו תגלו רק בדיעבד את מידת ההתאמה שלו. אז מה אתם צריכים לבדוק כאשר אתם בוחרים מכשיר אידוי חדש? לפני שתעשו את הבחירה יהיה עליכם בסך הכל לקרוא את המאמר הבא. במאמר הזה תוכלו להתוודע לכל הנקודות החשובות שעשויות לעשות את ההבדל. כך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו תרכשו מכשיר אידוי מסוים שלא יעמוד בציפיות שיש לכם. לכולנו יש ציפיות מסוימות ממכשיר האידוי, בטח אם הוא נועד לשימוש קבוע ורציף.

הסוגים השונים למכשירי אידוי:

  • וופורייזרים
  • סיגריות אלקטרוניות
  • סיגריות אלקטרוניות חד פעמיות
  • עטי אידוי

הגודל של מכשיר האידוי


לכל וופורייזר יש את הגודל שלו, לכן יהיה עליכם לבחון את הגודל של המכשיר טרם הרכישה. יש כאלה שמחפשים מכשיר אידוי אישי, כזה שיהיה להם קל לקחת אותו יחד איתם לכל מקום. הגודל של מכשיר האידוי משחק תפקיד מרכזי אצל רוב האנשים שלא מתפשרים על העניין הזה. תביאו את עצמכם למצב שבו יהיה לכם כיף לקחת את המכשיר יחד אתכם לכל מקום. תאפשרו לעצמכם לדעת כי אתם עושים בחירה שלא תצטערו עליה בראייה לאחור. המכשיר צריך לקחת כזה שיכנס לכם לכיס או לתיק, הרי לא תרצו להשאיר אותו אצלכם ביד כל הזמן.

אופן התפעול של המכשיר

עוד הבדל בין וופורייזר אחד לבין וופורייזר אחר יבוא לידיי ביטוי באופן התפעול שלו. מספיק שתבחנו כי מכשירי אידוי שונים כדי להבין כי לכל אחד מהם טכניקת הפעלה קצת אחרת. אופן התפעול הוא קריטי לכל אלה שרוצים להפעיל את המכשיר בצורה נוחה. יש את אלה שלא ירצו להשקיע מאמץ רב בהפעלה כל פעם מחדש. נדגיש כי הפעלת המכשיר היא קבועה רציפה, יש כאלה שישתמשו בו כל כמה שעות. אם הפעלת המכשיר תהיה קשה ומסורבלת ככל הנראה היא תימנע מכם להשתמש בו בתדירות הזאת.

העלות של מכשיר האידוי

כמה כסף אתם מוכנים להשקיע כדי לרכוש מכשיר אידוי חדש? סוגי מכשירי אידוי קיימים בשפע ולכל מכשיר שתמצאו בשוק יהיה את תג המחיר שלו. אל תצאו מנקודת הנחה כי לכל מכשיר האידוי שנראים דומה יהיה גם את אותו תג המחיר. מה שאנו מציעים לכם לעשות זה לבחון את המחיר בהתאם לתקציב שעומד לרשותכם. אל תביאו את עצמכם למצב שבו אתם עושים רכישה שתעלה לכם ביוקר בראייה לאחור. המחיר שתשלמו חייב להיות מחיר סביר, כזה שלא יעשה לכם חור בכיס. מה שאנו מציעים לכם לעשות זה להשוות את המחירים בין וופורייזרים שונם. רק שימו לב שאת ההשוואה אתם עושים בין מכשירים דומים בתכונות שלהם.

איכות המכשיר קודמת לכל

בעת בחירת המכשיר יהיה עליכם לוודא כי לא תביאו את עצמכם למצב שבו תאלצו להחליף אותו. עד שמצאתם את המכשיר שמתאים לכם השאיפה היא שהוא יהיה רלוונטי למשך זמן רב. עם זאת נדגיש כי יש מכשירים פחות איכותיים לעומת אחרים איכותיים מאוד. אז מה אתם צריכים לעשות במקרה הזה? לשים את האיכות בראש סדרי העדיפויות שלכם. תרצו לדעת כי המכשיר שאתם רוכשים יהיה מספיק איכותי ויחזיק מעמד במשך זמן רב. בדיקה אחת קטנה יכולה למנוע מכם את הצורך להחליף את אותו וופורייזר בתדירות יחסית גבוהה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *