מתוך הבלוג

יתרונות של סיגריה אלקטרונית

יתרונות של סיגריה אלקטרונית

מעוניינים לעבור לסיגריה אלקטרונית? מדובר על צעד שאמור לשנות את חייכם מקצה לקצה. אך לפני שתעשו את הרכישה של הסיגריה האלקטרונית יהיה עליכם להכיר את יתרונותיה. המון מעשנים עוברים לסיגריה אלקטרונית רק בגלל שמעשנים אחרים עשו זאת לפניהם. אך מבלי שתבינו את הפלוסים של הסיגריה האלקטרונית לא תוכלו להביא אותם לידיי מימוש. כבר עכשיו נוכל להגיד לכם כי לסיגריות אלקטרוניות יש יתרונות רבים לעומת סיגריות רגילות. אחרי שתכירו את כל היתרונות הקיימים לא יהיה לכם מקום לספק לגבי היעילות שלהם. כל אחד יכול להרוויח את יתרונות של סיגריה אלקטרונית  שרלוונטיים אליו, אלה שהכי יקרים לליבו. יש כאלה שיעסיק אותם עניין אחד, בעוד את האחרים יעסיק עניין אחר לגבי סיגריה אלקטרונית לעישון. 

חווית העישון נותרת בעינה


מרבית המעשנים יספרו כי הסיבה שבגללה הם לא מפסיקים לעשן היא החוויה עצמה. עבורם חווית העישון חשובה פי כמה לעומת העישון עצמו שהם מודעים לחסרונותיו. חווית העישון נותרת בעינה גם כאשר מעשנים סיגריה אלקטרונית ולא סיגריה רגילה. עבור המעשן הממוצע החוויה היא בדיוק אותה חוויה כפי שהוא היה רגיל קודם לכן. רק שהפעם במקום לעשן סיגריה רגילה, הוא מעשן סיגריה אלקטרונית חד פעמית או רב פעמית. יש כאלה שבשלב מסוים שוכחים כי עד לא מזמן הם היו מעשנים סיגריות רגילות כי החוויה מרגישה אותו הדבר. עם זאת יש עוד יתרונות רבים שניתן לזקוף לזכות הסיגריות האלקטרוניות. 

לעשן בלי לפגוע בבריאות

עוד עובדה שחשוב להכיר על סיגריות אלקטרוניות היא שהן לא מזיקות לבריאות כמו סיגריות רגילות. הפגיעה של סיגריה אלקטרונית בבריאות המעשן היא מינורית, יש כאלה שיגידו שהיא לא קיימת. אי אפשר לצאת בהצהרות כל כך גדולות, אך כן ניתן להגיד כי מדובר על הבדל מהותי. אם אתם מעשנים באופן קבוע חובה עליכם לקחת זאת בחשבון. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם פוגעים בבריאותכם באופן יזום. עישון של סיגריות רגילות יוביל לכך שבעתיד תסבלו מבעיות בריאותיות קשות שיפגעו באיכות חייכם. עשו לעצמכם טובה ותעברו לסיגריות אלקטרוניות בהקדם האפשרי.

סיגריה אלקטרונית חוסכת כסף

הסיגריות האלקטרוניות הן סיגריות שתוכלו לעשן אותו באופן קבוע ורציף. לא תמצאו את עצמכם מגיעים למצב שבו יהיה עליכם לרכוש כמה קופסאות בכל יום מחדש. מעשנים שמעשנים סיגריות באופן קבוע יכולים להעיד כמה כסף הם מוציאים כל חודש. מדובר על מאות או אלפי שקלים שהיה ניתן למנוע אותם על ידי רכישת סיגריה אלקטרונית. צריך להודות כי גם עישון של סיגריה אלקטרונית חד פעמית יהיה זול יותר מעישון של סיגריה רגילה. לא חבל על הכסף שאותו אתם מוציאים בכל חודש על סיגריות רגילות? הגיע הזמן כי תשנו את הדיסקט בהקשר הזה. את הכסף שחסכתם תוכלו להשקיע בדברים אחרים שחשובים לכם לא פחות.

אין ריח של סיגריות לאחר עישון

היתרון האחרון שחובה להזכיר אותו הוא הריח של העישון אליו התרגלתם. אומנם אתם התרגלתם לריח, אך מי שנמצא קרוב אליכם ככל הנראה לא התרגל עדיין. סיגריה אלקטרונית מגיעה במגוון רחב של טעמים, כל אחד יכול לבחור את הטעם המועדף עליו. מה שאומר שאחרי העישון עצמו לא יהיה למעשן ריח של סיגריות רגילות. תוכלו להמשיך להסתובב כרגיל גם אחרי שעישנתם סיגריות אלקטרוניות. זה נכון בין אם תחליטו לרכוש סיגריה אלקטרונית חד פעמית או רב פעמית. כל פעם מחדש תוכלו לבחור טעם אחר שאותו תרצו לנסות ולעשן.

לסיכום

יתרונות של סיגריה אלקטרונית עולה בהרבה על עישון, נפטרים מריח לא נעים, חוסכים בעלויות וחווית העישון מקבלת לבל חדש של הנאה, לא רק עבורכם אלא גם לסביבה, יש מבחר ענק של טעמים אותם תוכלו לבחור ולהנות מהם במהלך העישון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *